fredag 29 augusti 2008

Pay it forward...

...råkar vara titeln på en av mina favoritfilmer. Och när jag då blir uppmanad att göra just detta är det klart att jag gör det.

Två rätt coola killar har gjort en film om sina, som de säger "extremely, surprisingly, good results".

De har på varsitt sätt upptäckt kraften i att visualisera det de vill ha. Och kommit fram till att det effektivaste sättet att göra det är genom att göra en film. Så, de har gjort sex filmer på olika teman som normalt är viktiga i våra liv - relationer, hälsa, familj och pengar.

Jag har laddat ned dem helt gratis och det kan du också göra här.

För den som redan har laddat ned visualiseringsfilmerna från The Secret kan jag säga att dessa är coolare, roligare och med bättre musik...
Lite mindre mystiska och andliga, om det är vad man föredrar.

Inga kommentarer: